Ingen toll - Norsk nettbutikk

Fri frakt over 800,-

Leveranse

LEVERANSE

HVOR ER PAKKEN MIN?

Leveringstid for produkter kjøpt i nettbutikk er 9-15 arbeidsdager, regnet fra dagen etter at du la inn din bestilling. Du kan spore din pakke på Posten.no ved å søke på kollinummer.

Er produktet bestilt som spesiallaget design kan dette ta opp til 6 uker. Grunnet arbeid og produksjon rundt dette smykke. 

Er pakken for stor eller at postbudet av annen årsak ikke kan levere pakken i postkassen eller på døren, havner pakken på et utleveringssted isteden. Hvis postbudet ikke finner postkassen din vil han/hun ta direkte kontakt med deg for å avtale leveringssted. Dette kan medføre noe lengre leveringstid, opptil 4 arbeidsdager. 
Dersom pakken skulle havne på et utleveringssted mottar du en hentemelding via SMS til ditt registrerte mobilnummer.

SAVNER DU DIN ORDREBEKREFTELSE?

Hvis du ikke har fått ordrebekreftelse kort tid etter at du registrerte din ordre, kan det bety at en feil har oppstått med ditt kjøp. Logg inn på din konto for å se status på din ordre. Gå til ”mine ordre”, søk opp ordren og dobbeltsjekk at alt ser ok ut.

VAREN MIN BLE RESTNOTERT, HVA GJØR JEG FOR Å FÅ VAREN?

Hvis du har vært uheldig og har fått din vare restnotert kommer den dessverre ikke til å sendes ut til deg. Det beste du kan gjøre da er å legge inn en produktovervåking på varen, da kommer du til å få en e-post så snart den kommer inn igjen. Husk å være rask til å bestille varen da,
e-posten går ut til alle som har lagt inn samme produktovervåking.

KAN JEG RETURNERE PRODUKTET MITT?

Man kan dessverre ikke returnere produktet tilbake dersom man har bestilt spesiallaget produkter. Det vil si produkter som er spesifikt blir produsert for deg etter dine ønsker.
Ingen angrerett gjelder. Dersom produktet skulle bli ødelagt sender du en henvendelse til william@awedesigns.no for å forklare situasjonen din. 

Loading...